Over mij
Vanaf het werken voor de schoolkrant op de middelbare school ben ik ‘verliefd’ op taal, op de eindeloze mogelijkheden ervan om mensen te aaien, te verbazen, boos te maken, te eren, wijzer te maken, te laten wankelen. Inmiddels, bijna vier decennia later, is mijn ‘verliefdheid’ onverminderd. Ik heb voor prestigieuze kranten, tijdschriften en reclamebureaus mogen schrijven. Van de ‘groten in het vak’ mogen leren, zowel in journalistiek als copywriting. Met deze kennis en ervaring help ik nu bedrijven en ondernemers hun kernverhaal te formuleren. En naar blogs, speeches en boeken te vertalen. Zodat de buitenwereld hen leert kennen en waarderen. En gefundeerd vertrouwen stelt in hun producten. De persoonlijke dimensie van dit werk – een ‘klik’ hebben met de persoon of personen voor wie je werkt, en een langdurige relatie opbouwen – en het inzicht dat ondernemers de pioniers van nu zijn, maakt mijn werk niet alleen inspirerend, maar hopelijk ook relevant voor de toekomst.